Monday, May 18, 2009

Monday, May 18, 2009


Konsep Perniagaan

Apa itu The Ceramic Club Sellback Franchise System

KONSEP PERNIAGAAN

Ia adalah satu pendekatan terkini syarikat Asia Ceramic Marketing Sdn Bhd [780734-T) di dalam sistem pemasaran yang hebat dan canggih. Dengan perkembangan ekonomi yang semakin pesar ditambah pula dengan ledakan kemajuan teknologi maka 'The CeramicClub Sell Back Franchise System' akan menjadi satu sistem yang berupaya membawa lebih ramai orang untuk berjaya di dalam perniagaan

“The CeramicClub Sell Back Franchise System” adalah kata nama lain untuk Pakej Booster. Pakej ini begitu unik dan satu-satunya konsep perniagaan di pasaran sekarang. Apakah keunikan sistem Franchise? Sila fahami :

Inilah kelebihan sistem franchise! Syarikat yang membuat kerja untuk anda, dari segi pemasaran, promosi, penjualan barang, pengeluaran dsb. Anda sebagai distributor hanya membuat “sales”@(penajaan) apabila ada customer yg berminat untuk “membeli produk”@(menjadi distributor) daripada anda. Sila lihat contoh sistem franchise yg begitu berjaya di dunia:

Bagaimana Sistem Franchise Beroperasi

Di dalam sistem franchise, urusan yang paling penting iaitu menjual atau memasarkan produk dilakukan oleh syarikat.

Segala urusan berkaitan dengannya, seperti pengeluaran, pengurusan dan promosi juga dilakukan oleh syarikat

Syarikat kemudian memberi peluang kepada franchisee untuk terlibat sama di dalam perniagan.

Franchisee pula akan menerima keuntungan pada kadar yang ditentukan oleh syarikat.

KFC

Contoh sistem franchise yang berjaya kerana syarikat melakukkan semua urusan untuk 'menjual' produk

Franchisee atau outlet hanya menunggu pelanggan datang untuk membeli produk. Mereka sebenarnya langsung tidak membuat sebarang 'sale' atau jualan.

Namun sebagai franchisee mereka tetap mendapat keuntungan

Perkara yang sama berlaku di dalam 'The CeramicClub Sellback Franhise System'

KFC boleh berjaya dengan sistem franchise yang digunakan oleh mereka! Jadi ini adalah peluang untuk anda. Sila lihat pakej-pakej Franchise system dan konsep perniagaan yang ditawarkan oleh Ceramic Business Club melalui gambar-gambar di bawah ini:

http://saudagarceramic.com/images/SETA-.jpg

http://saudagarceramic.com/images/SETB-.jpg

http://saudagarceramic.com/images/SETC-.jpg

http://saudagarceramic.com/images/SETD-.jpg

http://saudagarceramic.com/images/untungdownline.jpg

Anda bebas membuat pilihan dengan memilih mana-mana pakej produk di atas. Setiap pakej telah ditetapkan produk tersebut. Sebaik sahaja membuat pembelian, anda akan diberikan 2 pilihan:

http://www.okla2.net/images/sellbackje.jpg

Ceramic Business Club adalah Kelab Keahlian Eksklusif yang dimiliki oleh Asia Ceramic Marketing (M) Sdn Bhd yang beroperasi di Ampang, Kuala Lumpur.

Syarikat ini menjalankan perniagaan trading barangan-barangan ceramic, Online Shopping dan Penebusan Baucer menerusi satu Program Kesetiaan Privilege yang dinamakan Ceramic Business Club (CBC).

Keunikan Kelab Keahlian ini adalah CBC menawarkan pembelian barangan ceramic secara Sell Back Option kepada semua Distributor berdaftar.

Selain itu, CBC juga menawarkan Penebusan Baucer Membeli-belah Franchise terkemuka seperti Giant Hypermarket, Parkson, KFC dan Pizza Hut kepada setiap ahli kelab menerusi E-Mall.


Di Ceramic Business Club terdapat 3 pakej menarik iaitu:

ADA BONUS LAGI!!


Antara Kelebihan Yang Dinikmati Pemegang
Kad Privilege Ceramic Business Club!

0 comments:

Post a Comment

 
◄Design by Pocket